AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
Cdiscount : -30€ dès 300€ ...
Voir le deal

Partagez
 

 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 4:12



anastasia, kirby skilles
make me your radio, turn me up when you feel low.


✖️ ÂGE: vingt-cinq ans.
✖️ EMPLOI: étudiante en design.
✖️ ORIGINES: suédoise.
✖️ AVATAR: HOLLAND BABY I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4153354820
✖️ STATUT: fiancée.
✖️ ORIENTATION SEXUELLE: hétérosexuelle.
✖️ GROUPE: all the right moves.
✖️ COPYRIGHT: holland roden tumblr.

i see the fire and i see the rain.
make me your radio, turn me up when you feel low.


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Tumblr_m6hwytQCmI1r7krifHautaine. Détestable. Méprisante. Garce. Manipulatrice. T'es le diable incarnée Ana, tu transpires la méprise, tes talons claquent dans le couloir et le monde s'arrête de tourner durant quelques instants, chaque élève retenant son souffle, priant pour ne pas être ton souffre douleur de la journée. Tu ne respectes personne d'autre que toi même, tu penses que tes camarades de classe sont tes sous-fifres. Tu t'auto-déclares chef sous prétexte que tu portes des habits de créateurs, tu vois même pas derrière tes vitres teintées que personne ne t'envie Ana, t'es finie, ton époque est révolue, et j'en suis la première ravie. Alice venait de signer son arrêt de mort. Sans même prendre la peine de lui répondre, Ana claqua des dents, tourna des talons avant de rire machiavéliquement. Cette fille avait raison, cette inconnue avait touché dans le mille, comme si Ana l'ignorait! Elle n'était pas de ces pimbêches qui prétendaient être des anges. Elle était mauvaise et adorait ça. Elle régnait sur son joli petit monde comme une princesse sur son royaume. On verra laquelle de nous deux est finie murmura-t-elle avant de quitter le couloir. Mais cette Alice avait tord sur un point : l'époque Ana ne sera jamais révolue. Ses parents détenaient la moitié de la ville, elle pouvait faire licencier les parents de cette fille en un claquement de doigts. Et elle comptait bien le faire. Rira bien qui rira la dernière. Deux semaines plus tard, Alice quittait le pays. Elle avait voulu jouer les héros et elle s'en était brûlée les ailes.

I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Tumblr_m3arv9RvTL1qjbkhqo2_500 Fiancée. La nouvelle était tombée comme un coup de massue pour Ana. Vingt-quatre ans, vingt-quatre petites années et voila qu'elle se retrouvait déjà enchainée pour le reste de ses jours. L'heureux élu ? Mike. Elle l'avait détesté, depuis toujours, chaque jour un peu plus fort. Elle avait dépensé tellement d'énergie à l'éviter, mais le karma avait frappé, ils seraient liés jusqu'à ce que mort les sépare, pour le meilleur et surtout pour le pire, les papas avaient parlé. Papa on est plus au Moyen-Âge, modernise-toi un peu. Tu épouseras Mike Hawkes un point c'est tout Anastasia. Et si je dis non ? Je veux dire devant l'autel, si j'envois valser le prêtre, les demoiselles d'honneur et les petits fours ? C'était la seule crainte de Monsieur Skilles. Elle en était capable, c'était bien pour cela qu'il s'inquiétait, lui qui avait promit à son vieil ami mourant que leurs enfants lieraient leurs lignées.Alors tu me verras obligé de te couper les vivres. Sans demander son reste, Ana leva les yeux au ciel et tourna les talons, ne remettant qu'à plus tard une énième dispute. Elle n'avait pas d'amour platonique, ni de dégout profond envers Mike, il est vrai qu'elle avait beaucoup de mal à le supporter depuis leur plus tendre enfance mais il était plutôt mignon comme garçon, même si elle préférait avaler sa langue et sa carte bancaire plutôt que de l'avouer. Non, ce qui la dérangeait réellement était que lui ne voulait pas d'elle, autant qu'elle ne voulait pas que son père lui gèle son compte. Il en aimait une autre, plus gentille, plus docile, plus tout ce qu'Ana n'était pas. Ca chauffe encore avec papa ? Dis bonjour à la future Madame Hawkes. Fous-toi de ma gueule. J'aurais aimé plaisanter Alec, j'aurais aimé. J'aimerais te dire que ca va aller, que je vais trouver une solution mais la vérité c'est que je suis dans la merde petit frère, une merde interplanétairement monumentale, et que pour une fois je ne suis pas fautive. Va te coucher Alec. Il tenta de riposter mais un regard éclair d'Ana le fit changer d'avis et il s'en retourna à sa chambre, aussi vite qu'il en était sorti. Alec était le petit frère adopté d'Ana, son protégé, le seul sur qui elle s'efforçait de ne jamais passer ses nerfs. Il était arrivé dans la famille à sept ans, quittant des parents maltraitants et fauchés. L'acclimatation fut tumultueuse, mais une fois qu'elle le prit sous son ail, ils devinrent inséparables. Maintes fois on les prit pour des jumeaux, et aucun des deux ne prit la peine de rectifier l'erreur. Ils aimaient pensé que c'est ce qu'ils étaient, de faux jumeaux, venant de deux mamans, deux ventres, mais n'en restant pas moins proches. Le sang ne fait pas tout. Ana se ressaisit, et ravalant sa fierté, elle se dirigea vers la porte de la chambre de son frère. En fait je peux rester avec toi ? J'ai besoin d'aide pour trouver ma robe de mariée. Esquissant un sourire rempli de tristesse, elle se faufila dans son lit et se colla à lui, avant d'étouffer un sanglot dans son oreiller. Elle avait tout fait, tout vu, tout entendu, mais ce coup-là, elle ne l'avait carrément pas vu venir. Kirby ne savait plus si en rire ou en pleurer, après tout se marier à l'héritier d'une des plus grandes fortunes du pays n'était pas désagréable, mais malgré ses airs de pimbêches, elle avait toujours pensé qu'elle trouverait le mec qui arriverait à la faire changer, peut-être même à l'accepter comme elle est. Foutus rêves de prince charmant. Au fond c'était juste une gamine pourrie gâtée qui avait passé sa vie à se chercher, sans succès.



PSEUDO ▲ FREAK BITCH.
AGE majeure et vaccinée I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2339336766 .
AVATAR holland roden, ma belle découverte de la journée I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3178713177 .
DECOUVERT LE FORUM GRÂCE A bazzart, le seul et l'unique.
QU'EN PENSES TU c'est beau, c'est niquel, c'est chez oim quoi.
DEDICACES À BRETTOU ET MIKI I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1161277727 .

Code:
[b]holland roden[/b] [color=red]♦️[/color] anastasia kirby skilles


Dernière édition par Ana K. Skilles* le Mar 24 Juil - 10:50, édité 25 fois
Revenir en haut Aller en bas

Aéris-Mercy J. Monroe

Aéris-Mercy J. Monroe
I AM NOT A SUPERSTAR, JUST AN ADMIN

➜ Métier : étudiante

➜ Age : 16ans

➜ Statut : Propose, on ne sait jamais :D

➜ Messages : 986


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 4:27

Bienvenue sur LF :hola:
Bon courage pour ta fiche et que la meilleure gagne -okeyjesors-
Si jamais tu as des questions, n'hésite pas I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4235651933
Revenir en haut Aller en bas

Mike K-J. Hawkes

Mike K-J. Hawkes
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : Etudiant, sportif de haut niveau.

➜ Age : 24 ans.

➜ Statut : voué à une garce.

➜ Messages : 190


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 4:34

BIENVENUUUUUUE !
Merci merci et merci encore I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2131143800
Mpotte moi si t'as des questions !
Revenir en haut Aller en bas

Esther Cohen

Esther Cohen
Admin ☼ Last train home

➜ Métier : Historienne et Archéologue

➜ Age : 24 YO

➜ Statut : En couple

➜ Messages : 254


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 4:35

Bienvenue x)
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 4:40

Bienvenue :<3:
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 4:47


    merci à tous les 4 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 5:47

Kirby, c'est mon nouveau prénom du moment, en plus I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4153354820.
BREF, arrête de me suivre et de mettre en titre la chanson que j'ai moi en signature I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3669160923.
(il va encore nous falloir un super lien Twisted Evil)
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 6:48


    t'es tellement canon en zach, en fait tu fais toujours des choix d'avatars de bâtard I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846 j'avais même pas capté pour la signature dis donc, mais c'est que cette chanson est trop bonne I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4153354820 sinon pour le lien, comme d'hab, j'ai déjà pourri ta boite mp I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2339336766

    ET C'EST TOI QUI ME SUIS D'ABORD I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1841303705
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 6:53

Britt + Jennifer + Holland, t'es pas en reste non plus I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4153354820
Revenir en haut Aller en bas

Leeven-Jack F. Abernathy

Leeven-Jack F. Abernathy
 Fondateur ☼ comme des enfants.

➜ Métier : animateur dans un centre pour ado difficiless.

➜ Age : 23 ans

➜ Statut : célibataire et c'est très bien comme ça.

➜ Messages : 398


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 6:57

    BIENVENUE SUR LF! I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2048740776 Bon courage pour ta fichette! I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2930634068 & piiis, si tu as la moindre question, n'hésite surtout pas à contacter le staff! I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3912001359 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1029754304 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1513952130 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 491350121 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4183024371 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4115138579 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3860856528 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2798907647 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3912001359 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1029754304 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1513952130 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 491350121 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4183024371 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4115138579 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3860856528 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2798907647 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3912001359 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1029754304 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1513952130 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 491350121 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4183024371 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4115138579 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3860856528 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2798907647 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3912001359 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1029754304 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1513952130 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 491350121 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4183024371 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4115138579 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3860856528 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2798907647 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3912001359 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1029754304 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1513952130 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 491350121 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4183024371 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4115138579 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3860856528 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2798907647 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3912001359 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1029754304 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1513952130 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 491350121 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4183024371 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4115138579 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3860856528 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2798907647
    Ps: RODEN et magnifique I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 891098728 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 891098728
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 7:04


    mais toi parle avec francisco! I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4183024371 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4153354820 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2339336766 brett tu seras mignon tu vas me changer ce gif dans ton profil, j'en ai marre de baver. I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 491350121
Revenir en haut Aller en bas

S. Neven-Rhett Warholls

S. Neven-Rhett Warholls
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : game designer.

➜ Age : vingt-six ans.

➜ Statut : célibataire.

➜ Messages : 747


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 9:23

HOLLAND I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2048740776 BIENVENUE
bonne chance pour ta fiche x)
Revenir en haut Aller en bas

Mike K-J. Hawkes

Mike K-J. Hawkes
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : Etudiant, sportif de haut niveau.

➜ Age : 24 ans.

➜ Statut : voué à une garce.

➜ Messages : 190


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 11:58

Wow wow wow wow, Brett, calmos. C'est la mienne I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032 .
et ta signature est trop trop beeeelle I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4153354820 .
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 12:37


    ian et ses yeux à mourir par terre I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846 merci mike, dès que j'ai vu les gifs j'ai tout de suite pensé à ma signature, c'était obligé I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2124793060 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2048740776
Revenir en haut Aller en bas

C. Scarlett Eastwood

C. Scarlett Eastwood
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : Vétérinaire

➜ Age : 25 ans

➜ Statut : Célibataire mais ...

➜ Messages : 304


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 18:02

Ouhlalala Holland est tellement canon I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032

En plus, j'adore ta signature I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 258152808

Bienvenue sur LF et bon courage pour ta fiche I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1161277727
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyLun 23 Juil - 21:14

Hollaaaaaaand rocks I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032 j'ai tellement hâte de voir l'épisode de TW I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032 Arrow
Bienvenue sur le forum ! I love you
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyMar 24 Juil - 1:27


    dagron et kiki bell, les deux plus belles blondes de la terre I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032 merci à vous, bell se fait de plus en plus rare mais qu'est-ce que je la kiff I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1161277727
Revenir en haut Aller en bas

Aleysia L. Bluebird

Aleysia L. Bluebird
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : Photographe.

➜ Age : 23 ans.

➜ Statut : Mariée avec des pingouins (a)

➜ Messages : 97


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyMar 24 Juil - 3:26

    HOLLAND I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 258152808
    Bienvenue & Bonne chance pour ta fiche I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1161277727
Revenir en haut Aller en bas

S. Jude-Bryséïs Bluebird

S. Jude-Bryséïs Bluebird
THIS LITTLE BLUEBIRD

➜ Métier : surveillante, étudiante en droit.

➜ Age : 26 ans.

➜ Statut : uc.

➜ Messages : 651


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyMar 24 Juil - 5:46

  • Bienvenue sur LOOPY I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3474509261 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1379411496 Si tu as la moindre question, n'hésites pas I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2131143800 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4115138579 Et je te souhaite bon courage pour ta fichette I love you I love you

    I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 258152808 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1034520638 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2965971428 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 239769179 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1161277727 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2774444739 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1828999080 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3317633512 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3499272980 :hola: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4235651933 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 899257193 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2339336766 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 705918932 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4251308190 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4251308190 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 670437854 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 670437854 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3933776953 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3933776953 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2848245269 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2848245269 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1544969546 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1544969546 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2211939944 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2211939944 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2739476978 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2739476978 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4153354820 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4153354820 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2048740776 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2048740776 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1155920137 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1155920137 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2930634068 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2930634068 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3749644248 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3749644248 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3860856528 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3860856528 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4183024371 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4183024371 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 258641719 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 258641719 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 711552244 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 711552244 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3514642988 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3514642988 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3912001359 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3912001359 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 180446442 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 180446442 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3474509261 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3474509261 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2994107140 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2994107140 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 470460422 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 470460422 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4115138579 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4115138579 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3178713177 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3178713177 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1379411496 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1379411496 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 451817171 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 451817171 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3506354526 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3506354526 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3506354526 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 84702900 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 84702900 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1029754304 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1029754304 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2131143800 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2131143800 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1656269883 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1656269883 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 221949261 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2595767268 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2595767268 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2065257619 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2065257619 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1513952130 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1513952130 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2345620963 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2345620963 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3745550742 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3745550742 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2641883990 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2641883990 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2641883990 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3939085687 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3939085687 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 3939085687 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2518828335 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2518828335 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1767123954 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1767123954 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 263356985 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 263356985
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyMar 24 Juil - 7:55

Ce prénom, que je l'aime. I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032 Et Holland. I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 239769179
Bienvenue et bonne chance pour ta fiche. I love you
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyMar 24 Juil - 10:55


    kunis+stone= I love you merci à toutes les deux I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 2213793032 WILLA HOLLAND MON PETIT AMOUR I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846 entre holland on se comprend Rolling Eyes Arrow merci à toi aussi pig

    j'en profite, fiche terminée I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1161277727


Dernière édition par Ana K. Skilles* le Mar 24 Juil - 10:57, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyMar 24 Juil - 10:56

J'y pense tout le temps à "Holland" en plus depuis que je me suis inscris avec Willa ici. I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1881463262 Il va nous falloir un lien car je sens que je vais kiffer ton perso. I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 583886846
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyMar 24 Juil - 10:58


    ma présentation est postée si tu veux voir, et moi je vais pas tarder à débarquer dans ta boite mp Rolling Eyes I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1881463262
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyMar 24 Juil - 11:02

Tu me roll encore ? C'est pour me préciser de lever les yeux sur ma boite mail ? I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1448393244 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1881463262 Et je t'attends va, je vais lire ton histoire. I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 4153354820
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. EmptyMar 24 Juil - 11:06


    je roll tout ce qui bouge, je l'ai dans la peau ce smiley Rolling Eyes I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. 1881463262
Revenir en haut Aller en bas


Contenu sponsorisé


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
LOOPY FOLK :: Nouveau départ pour une nouvelle vie. :: La carte d'identité :: C'est en ordre.-